hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکسیناسیون دانش آموزان در ۳۵ پایگاه شهرستان رشت

واکسیناسیون دانش آموزان در ۳۵ پایگاه شهرستان رشت

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان از امروز در سطح شهرستان رشت خبر داد و گفت: برای حضور دانش آموزان در عرصه علم و دانش، انجام واکسیناسیون حایز اهمیت است.
فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، از اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان از امروز در سطح شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر تسریع در امر واکسیناسیون دانش آموزان در شیفت صبح امروز ۳۵ پایگاه به امر واکسیناسیون دانش آموزان اختصاص پیدا کرده است.
وی با اشاره به هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با نواحی یک و دو آموزش و پرورش، افزود: اولیای دانش آموزان برای کسب اطلاع از مکان واکسیناسیون با اولیای مدارس هماهنگ باشند و دانش آموزان را همراهی کنند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از سایر مردم شهرستان رشت خواست به این ۳۵ پایگاه مراجعه نکنند و گفت: افراد برای تزریق واکسن می توانند به سه پایگاه شبانه روزی شهدای پارس خزر، خودرویی چوکام و خودرویی قصر بازی مراجعه کنند.
مهرابیان، با بیان اینکه دانش آموزان واکسن سینوفارم را با نظارت ویژه مرکز بهداشت رشت و آموزش و پرورش دریافت خواهند کرد، ادامه داد: مردم سایر شهرستان ها نیز طبق معمول واکسن خود را در مراکز واکسیناسیون بزنند و فرقی بین مردم و دانش آموزان وجود ندارد، اما در شهرستان رشت به خاطر حجم زیاد مراجعات این تمهید اتخاذ شده و در صورت لزوم، اقدام به افزایش پایگاه ها طی روزهای آینده خواهیم کرد.
وی از واکسینه شدن ۲۰ هزار دانش آموز شهرستان رشت طی امروز خبر داد و اضافه کرد: برای حضور دانش آموزان در عرصه علم و دانش، انجام واکسیناسیون حایز اهمیت است.
سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از بستری شدن ۹۷ بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر ۳۹۴ بیمار کرونایی بستری در سطح بیمارستان های گیلان داریم.
مهرابیان، ۷۵ بیمار کرونایی را بدحال دانست و متذکر شد: مردم فریب روند کاهشی تعداد بستری های کرونایی را نخورند و همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از دورهمی ها پرهیز کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد